14-02-20

Els propers dies 19 i 20 de febrer celebrem les Jornades Culturals i Solidàries del nostre centre.  Com és tradicional l'horari lectiu es veurà alterat amb un fum d'activitats, tallers, concursos i esports, entre les 09'00 i les 14'00 hores. Tríptic amb programa d'activitats: +info. Circular a les famílies: +info

12-02-20

Estem en plena setmana viatgera per Europa al nostre centre. Alumnat i professorat de 4t d'ESO ha marxat a Wipperfürth (Alemanya) per tindre la primera experiència d'intercanvi amb eixe país. També estem d'intercanvi amb Liminka (Finlàndia) amb els nostres alumnes de 1r de Batxillerat. Finalment, tenim la primera mobilitat dins del programa Erasmus + "Herit-App" a Vilnius (Lituània). Segueix-nos al nostre twitter per saber-ne més.

03-02-20

El passat 23 de gener l'alumnat participant del programa TEI (Tutorització entre Iguals) va participar en un taller de danses del món amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la Pau i la No Violència. Alumnes de 1r i 3r d'ESO van gaudir a les pistes d'un taller organitzat pel professorat TEI i sufragat íntegrament per l'AMPA del centre.

03-02-20

"Ampliando Miradas" es el título del video que resume a la perfección la I Semana de la Discapacidad celebrada en nuestro centro el pasado mes de diciembre. Imágenes que emocionan en un video que refleja la experiencia de convivencia inclusiva entre el IES Cap de L'Horta y el Centro de Día y Residencia Santa Faz.(pincha aquí para ver)

31-01-20

Les proves homologades per l'obtenció del certificat A2 de llengües se celebraran en els següents dies i hores:

Anglès: dia 6 de febrer a les 11'05 a l'aula AP2

Francés: dia 11 de febrer a les 11'05 al departament de Francés. (+info)