Galeria 25é Aniversari de l'IES Cap de l'Horta

Homenatge al treball de tota la comunitat educativa, en especial de la Comissió del 25é aniversari, en el desenvolupament d'activitats durant tot el curs 2013-14.

www.25aniversari.iescabodelahuerta.com

GRACIES A TOTS!!!

Publicamos la lista de libros de texto para el curso 2014-2015. Esta no ha sufrido ninguna modificación con respecto a la del curso anterior.

1º ESO                                     2º ESO                                         3º ESO

4º ESO                                     1º BACH                                      2º BACH

L'IES Cap de l'Horta ha estat finalista en la categoria 1r i 2n d'ESO dels Premis Contarella de l'Exm. Ajuntament d'Alacant.

Títol: Assassinat al London Empire State.
Autora: Sofía Sánchez Sánchez
IES Cap de l ' Horta, 2n ESO

Leer más:Finalistes dels Premis Contarella

En el siguiente enlace podrán encontrar el calendario de las pruebas de julio (para aquellos alumnos que tengan suspendida alguna materia en el mes de junio). Actualización día 25 de junio de 2014.

CALENDARIO JULIO E.S.O. Y PRIMERO DE BACHILLERATO

En el mesos de març i maig d'aquest curs 2013-14 els alumnes de 4t d'ESO i 1r de Batx. han realitzat un intercanvi amb el Gymnasium Haganum de La Haia (Holanda). Estos vídeos han sigut elaborats pels alumnes Erich Faber i Nico García.